The future of retail

KPMGs Consumer & Retail har søkelys på områder som påvirker sektoren i vesentlig grad og som opptar ledere i bransjen. I webinaret vårt den 16. juni får vi høre betraktinger og grep fra XXL i forhold til den nye hverdagen og forventinger om perioden som kommer.

Videre vil to av KPMGs fremste globale eksperter innen sektoren presentere krav til fremtidens forretningsmodeller innen retail, hva som vil drive kjøpsbeslutninger og hva som kreves for å lykkes i fremtidens retail.

Velkommen!

På agendaen:

- Erfaring og respons fra XXL
Hvordan har XXL respondert på endret konsumentatferd, sikret sømløst grensesnitt mellom salgskanaler og hvordan ser veien ut videre for kjedenes fysiske tilstedeværelse?
v/ Anders Kjellén, SVP / Category Director Sports, Running & Training XXL ASA

- Innsikt og fremtidens vinnende forretningsmodeller 
Hva er de viktigste endringsdriverne og hvordan har pandemien akselerert deres påvirkning? Et blikk inn i fremtiden på hvilke forretningsmodeller og hvilke kapabiliteter som vil kreves for å møte morgendagens utfordringer
v/ Rene Vader (Global Head of Consumer & Retail) og Paul Martin (Head of Retail, KPMG UK) 

- Plenumsdiskusjon
m/ Anders Kjellén, Maria Borge Andreassen (CCO i Jernia) og Thomas Føyen (Partner, Head of Consumer & Retail KPMG)


Praktisk informasjon
Link til werbinaret vil bli sendt til alle påmeldte deltakere ca. 24 timer før det starter.

Har du spørsmål? Kontakt: event@kpmg.no