Skap bedre kundeopplevelser med Dynamics!

KPMG, i samarbeid med seminarsponsor Microsoft, inviterer til et frokostseminar hvor vi sammen med OBOS deler innsikt og praktiske eksempler på hvordan medlemsorganisasjoner kan benytte Dynamics og Power Platform for å skape bedre kundeopplevelser og økt verdi for organisasjonen. 
 
Som Norges største boligbyggelag med over 500 000 medlemmer har OBOS spennende fremtidsplaner hvor innovasjon gjennom digitale tjenester og CRM spiller en sentral rolle. På frokostseminaret forteller de hvordan de går frem for å skape en bedre kundeopplevelse og realisere sine fremtidsambisjoner. 

KPMGs eksperter deler erfaringer fra ulike kundeprosjekter, praktiske tips og råd for hvordan du kan engasjere og knytte medlemmene tettere til organisasjonen, utvikle nye verdiforslag, varer og tjenester, og ikke minst – få bedre kundeinnsikt ved hjelp av Dynamics for Membership og Power Platform.

Du får også vite hvordan Dynamics kan bidra til å møte medlemmenes voksende forventninger til servicenivå gjennom økt operasjonell effektivitet med færre ressurser og høyere kvalitet. For det er mulig, med Dynamics for Membership, en komplett, modulbasert løsning som støtter ERP, CRM, web, App-funksjonalitet og prosesser. 

Program:
0800 - 0830 – registering og frokost
0830 – 0840 – velkommen og innledning
0840 – 0900 -  OBOS - bedre kundeopplevelser med bruk av CRM v/ Hilde Rustad
0900 - 1015 KPMG deler erfaring, tips og råd for praktisk anvendelse av Dynamics for Membership v/ Kees Brussen og Sarah Critchley
1015-1030 – Oppsummering og spørsmål

Målgruppe
Organisasjoner som har medlemmer, abonnenter, kontraktsholdere og andre typer medlemskap og både deg som er COO, CMO, CFO eller har en lignende rolle. 

Praktisk informasjon
Frokost og registrering fra kl. 08.00. Seminaret foregår delvis på engelsk.

Deltakeravgift: gratis


Om foredragsholderne: 

Hilde Rustad:
Hilde er leder for forretningsområdet CRM i OBOS. Hun har erfaring fra alle områder innen CRM og dialogprogrammer, både implementering av nye systemer samt drift og forvaltning hos kjente merkevarer som DnB, NSB, Block Watne og Stiftelsen Norsk Luftambulanse. Hilde har siden januar 2018 ledet OBOS sin satsning på CRM og tilhører divisjonen Digitale Tjenester i OBOS.

Kees Brussen : 
Kees er leder for løsningssalg av Microsofts forretningsløsninger hos KPMG i Nederland. Han har vært involvert i medlemsorganisasjoner som betrodd rådgiver og arkitekt, og jobber med medlemsorganisasjoner for å bygge ut løsninger på Dynamics-plattformen med Dynamics for Membership fra KPMG. Han leder avdelingen for Dynamics for Membership, som har rundt 30 personer. 

Sarah Critchley: 
Sarah er en Microsoft Dynamics Business Applications MVP (Microsoft Most Valued Professional), publisert forfatter og en erfaren teknisk konsulent som har jobbet på en rekke forretningssystemimplementeringer. Hun er nå leder for forskning og utvikling på Business Applications hos KPMG UK. Hun har ledet programvareprosjekter i en rekke bransjer, inkludert helsevesen og offentlig sektor. Hun er sterkt involvert i det tekniske miljøet gjennom å lede Dynamics 365 CE brukergruppe i Storbritannia, kjøre tekniske arrangementer, og presenterer på tekniske og funksjonelle emner på konferanser rundt om i verden.



Oslo, KPMG Huset
29.05.2019, kl. 08:30
- 10:30
Antall dager
0 days